Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

luni, 3 septembrie 2012

Ieri seară, la Corbii de Piatră ......



...privesc muntele celor care s-au sihăstrit pentru binele neamului... Sufletul mi se scaldă în bucuria înfrăţirii lui cu sufletul neamului nostru coborât pe pantele timpului din Omenirea Dintâi... cu modestie şi curaj, bunătate şi cuminţenie...
Multe sunt încă popoarele care stau în leagănul prunciei lor, asemenea nouă... Să nu ne ridicăm nasul cu trufie, aşa cum au făcut-o alţii... căci şi nouă altfel ne va fi ruşinea prea grea de dus când vom citi om cu om Adevărurile Lumii... cândva...


7 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc Cristiana!
Sambata voi fi acolo!
Chiar imi doream sa merg intr-un loc asa.
Vara trecuta am fost pe urmele lui Arsenie Boca ...
Vara aceasta am ajuns din nou la Medjugorje....
Sa stii ca imi plac nespus imaginile postate de tine...
Imi transmit intotdeauna un mesaj de o mare profunzime...linistea care vorbeste...




Imbratisari,
Iris

Anonim spunea...

Multumesc Cristiana!
Sambata voi fi acolo!
Chiar imi doream sa merg intr-un loc asa.
Vara trecuta am fost pe urmele lui Arsenie Boca ...
Vara aceasta am ajuns din nou la Medjugorje....
Sa stii ca imi plac nespus imaginile postate de tine...
Imi transmit intotdeauna un mesaj de o mare profunzime...linistea care vorbeste...




Imbratisari,
Iris

Cristiana spunea...

Excelent, Iris !! Tu să mergi acolo, eu voi începe să scriu... te voi însoţi aşadar cu sufletul meu...

... să ştii că întotdeauna caut ceva special când fotografiez... Unii iau de pe unde merg flori, alţii pietricele... eu caut clipa care să stea şi să ne aducă subtilul ei tăcut spre liniştirea sufletului nostru...

Ce bucurie în sufletul meu acum...
...!!!...

Anonim spunea...

Ai fost cu mine azi!
Iris

Cristiana spunea...

Chiar să ştii că am simţit cum mi se plimba sufletul pe acolo!!! Mare bucurie ce mi-ai făcut !!! Sunt iar o ciocârlie care îşi înalţă trilurile spre cerurile larg deschise sufletului nostru înălţat !!! Îmbrăţişări din tot sufletul, Iris !!!

Doamnee... ........

Anonim spunea...

Urmatorul drum va fi la Sinca Veche...
Sper sa intalnesc si eu fluturi si porumbei..
Iris

Cristiana spunea...

... Şinca... dacă ai fi văzut locul acela acum 12 ani... O să scriu şi eu câte ceva despre acele locuri... Îngerii locului au spus atunci urarea getică străveche, pe care şi eu ţi-o spun acum: "Mergeţi cu bine, cu sănătate, în vremurile care vor veni..."

Să te opreşti şi la Poiana Mărului dacă eşti cu maşină proprie... este o regiune extraordinară, sunt poieni splendide la ieşirea din sat... ai senzaţia că timpul stă în loc pentru tine !!! Dacă ai timp frumos, poate nu uiţi... dar se spune că timpul va fi frumos peste tot !!! Drum bun şi îngerii fie cu tine, Iris drag !!! >:D< !!!