Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

duminică, 16 octombrie 2011

PINK MONDAYS: 17.octombrie.2011

Vă îmbrăţişez cu mult drag !!! 
Haideţi să cântăm împreună!!!



De la Sierra Morena,
Cielito lindo, vienen bajando
Un par de ojitos negros,
Cielito lindo, de contrabando

Coro:
Ay, ay, ay, ay,
Canta y no llores,
Porque cantando se alegran,
Cielito lindo, los corazones

Pajaro que abandona,
Cielito lindo, su primer nido,
Si lo encuentra ocupado,
Cielito lindo, bien merecido

Coro
Ese lunar que tienes,
Cielito lindo, junto a la boca,
No se lo des a nadie,
Cielito lindo que a mi me toca
Coro


Vă doresc o săptămână frumoasă, cu sănătate şi putere de împlinire a tuturor celor dorite !!!
Cu drag, Chris

6 comentarii:

Nima spunea...

>:D<
O saptamana ROZ !
Am incercat si cantecul :)))))
Multumesc !

Cristiana spunea...

Mulţumesc NiMa, la fel şi ţie, suflet drag !!!
Cânt şi eu cu tine!!

Coro:
Ay, ay, ay, ay,
Canta y no llores,
Porque cantando se alegran,
Cielito lindo, los corazones !!!!!!!!

Daaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

mihaeladr spunea...

Oooo, gata m-am trezit !!
Scriam pe blogul karmeipolice ca nu m-am trezit inca, dar cu melodia asta... :)

karma police spunea...

e ceva ciudat daca m-am trezit de la ora asta dar acum stiu de ce, sa ascult si sa cint acest cintec pink..minunat o saptamina plina de veselie tuturor

Cristiana spunea...

Fetelor !!! cu mult drag pentru voi şi toată lumea !!!
Zbooooor la serv. ... serv. meu ROOOOOZ !!!!!

Diverse spunea...

O saptamana cat mai roz iti doresc! :)