Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

sâmbătă, 13 februarie 2010

GRUPĂRI SPIRITUALE (4): Grupări spirituale în călătorii universice. Precizări.

CĂLĂTORIA REGRESIVĂ ÎN TREPTE. CORPURILE DE CĂLĂTORIE (2)
Înainte de a continua cu următoarea secţiune a studiului de călătorii spirituale regresive, este necesar să fac precizări.

În primul rând să nu confundăm două noţiuni: rezidenţă şi reşedinţă.
Rezidenţa spirituală este o noţiune pe care o folosesc pentru a denumi spiritele care ajung şi evoluează pentru prima dată pe o planetă, în cadrul evoluţiei lor progresive. Rezidenţa spirituală se petrece într-un punct al universului (al altor universuri) doar o dată în viaţa spiritului, monadei, atunci când evoluţia îi cere un anume punct dintr-un univers. Poate să fie rezident într-un punct de o anumită vibraţie, şi rezident într-un alt punct, de aceeaşi vibraţie, dar în altă conjunctură stelar-galactică.

Reşedinţa spirituală se referă la locul în care se întrupează o entitate, ori pentru a-şi continua o călătorie, ori pentru a desfăşura un ciclu de vieţi, de cunoaşteri. Se poate deplasa de la o planetă la alta, de la un sistem stelar la altul, de la o galaxie, subzonă la alta – dar cu acelaşi fel de corpuri, şi va reveni, când va avea nevoie, pe planeta de unde a plecat.

Călătoriile spirituale de acest fel nu sunt ceea ce numim călătorii astrale. Chiar dacă corpurile de călătorie spirituală regresivă sunt tot corpuri fluidice, ele sunt mult superioare corpurilor astrale ca vibraţie. Iar călătoria spirituală de tip regresiv (desfăşurată în corpuri spirituale) este o călătorie interzonală, în timp ce, cu corpul astral – în călătorie astrală – o astfel de călătorie nu este posibilă. Corpul astral este un corp special pentru o lucrare desfăşurată în jurul unei planete, necesită o permanentă autostabilizare vibraţională – zilnică: mai cu seamă în această zonă de joasă vibraţie, mai cu seamă în perioada în care această vibraţie traversează timpuri de cea mai joasă frecvenţă a fluxurilor de energii şi materii locale. Cu ajutorul corpului astral, prin ceea ce numim călătorie astrală, putem să ne amintim doar, cu mai multă uşurinţă, despre călătoriile noastre anterioare, realizate cu corpuri spirituale, care işi pun amprentele pe totalitatea manifestărilor spiritului, în orice moment al trăirilor sale. Căci spiritul trăieşte, nu corpul, prin corp doar se manifestă.
Corpul astral nu este un corp de deplasare intergalactică, interzonală. El este legat de corpul fizic – nu numai în timpul întrupării spiritului în sistem corporal cu corp fizic, ci şi în întrupările directe în corp astral (adică: ca entitate astrală); el este un corp special de echilibrare vibraţională (cum spuneam) şi de deplasare pentru cercetare a lumii planetar-stelare din locul de întrupare: în mijlocul unui ciclu întreg de vieţi, așa cum am discutat:
– fie acest ciclu de destine în sistem corporal cu corp fizic;
– fie în sistem corporal cu corp astral de manifestare – în preajma Pământului sau chiar pe Pământ: în preajma oricărei planete sau pe planeta respectivă.
Corpurile de călătorie sunt corpuri de vibraţie foarte înaltă, care nu necesită stabilizare vibraţională specială, adică recuperarea de vibraţie (prin somn) în urma desfăşurării de activităţi curente.
Corpurile de călătorie sunt specifice unei zone întregi, de aceea se şi pot face călătorii cu ele, de la ultima oprire până la următoarea. Cum au fost corpurile cu care noi am venit pe Pământ, şi pe care le-am schimbat, în termeni despre care vom discuta (acum discutăm generalităţi) cu altele – dar de aceeaşi natură: care acum ne fac parte doar ca corpuri ajutătoare în sistemul corporal cu corpuri fizice.
Corpurile de călătorie nu necesită structuri exterioare pentru întreţinere, de felul celor ale corpurilor planetare (adică: de la corpul cauzal la corpul fizic). Întreg sistemul corpurilor care ajută la desfăşurarea activităţilor curente (le numim corpuri planetare, specifice fiecărei planete de reşedinţă momentană) este ajutat şi de alte structuri, care însă nu le influenţează pe cele spirituale. Aceste structuri sunt plasate intre corpurile spirituale şi corpurile planetare – aşadar nu le influenţează pe cele spirituale:
– selectorul de vibraţii: aflat sub corpurile spirituale, adică de-asupra corpului cauzal,
– subselectorii de vibraţii, care ajută în plus, pe lângă selectorul principal, corpul cauzal, mental şi astral, în vederea desfăşurării în bune condiţii a destinului pentru care are loc întruparea.
Singură vibraţia lor înaltă, din structurile lor interioare, conduce la întreţinerea unei bune funcţionalităţi a corpurilor spirituale, indiferent dacă aceste corpuri sunt:
– corpuri de manifestare în deplasare (în călătorii regresive);
– corpuri de trecere de la o etapă de evoluţie la alta (recunosc că acest aspect nu l-am discutat până acum) , când corpurile sunt numai de deplasare de la un sistem stelar la altul, atunci când spiritele schimbă locul lor de evoluţie, de la o galaxie la alta, de la un sistem stelar la altul (adică trec, în evoluţia lor progresivă, de la o treaptă de evoluţie – la alta, aşa cum spuneam);
– sau dacă sunt corpuri componente, dar nedetaşabile, într-un sistem corporal cu corp fizic de manifestare, caz în care acest sistem corporal va cuprinde:
a. corpuri spirituale (setul cunoscut, acelaşi ca şi în cazul corpurilor de călătorie, însă în acest caz corpul spiritual nu va mai fi niciodată corp de manifestare: de aceea am spus "nedetaşabil");
b. setul corpurilor care ajută la desfăşurarea trăirilor, activităţilor (corpul cauzal şi corpul mental);
c. corpul de manifestare: ori corpul astral (în cazul entităţilor astrale), ori corpul fizic (în cazul indivizilor, care se manifestă prin corpul fizic). În cazul manifestării prin corp solid, corpul astral are în plus particularitatea de a se putea detaşa, atunci când este necesară stabilizarea sa vibraţională şi cunoaşterea mediului de trai.

În cazul călătoriilor spirituale înafara planetei de reşedinţă, când setul corpurilor spirituale formează sistem corporal de călătorie, spiritul se întrupează numai în acest sistem de corpuri spirituale, şi numai în vederea efectuării unei călătorii de felul celor de mai sus. În acest caz, al călătoriilor interzonale, corpurile au însă particularităţi speciale – care însă nu le transformă în altceva, în alte feluri de corpuri. Vor fi corpuri de acelaşi fel de materie, având un segment de vibraţii de acelaşi fel cu orice fel de materii şi energii care le determină fiinţarea în orice condiţii, în virtutea cărora le putem numi oricum corpuri spirituale. Aceste particularităţi se situează în domeniul structurilor interioare: corpurile de călătorie au o densitate crescută a structurilor obișnuite (celule, structuri ale corpului de manifestare; corpul spiritual (budhic) devine astfel corp de manifestare întărit). O astfel de densitate aduce o accentuare a funcţiunilor de acţiune în mediul de călătorie, ceea ce implică suportarea impulsurilor energetice galactice, întărirea senzorilor corpurilor şi accentuarea percepţiilor prin intermediul lor.
Şi toate acestea sunt necesare spiritelor în călătoria lor, pentru parcurgerea drumului, pentru percepţii la distanţe foarte mari, pentru cercetări proprii aprofundate, aşa cum am mai discutat şi vom mai discuta în continuare.

Şi pentru că am discutat aici despre călătoria astrală în mediul planetar, vom discuta foarte detaliat despre călătoria astrală, în continuarea acestor studii (pe lângă deschiderea pe care am făcut-o în trecut) şi vom înţelege astfel mai bine particularităţile corpurilor astrale, comparativ cu corpurile spirituale de călătorie interzonală.

P.S. Cred că este necesar să răspund la o problemă care mi s-a adus în faţă, în acest moment. Mi se reproşează un vocabular sărac. Răspund la această problemă pentru a oferi precizări şi altora care ar gândi în acest fel.
Fac precizarea că mă autolimitez la folosirea unor termeni – şi nu la toți termenii pe care îi pot utiliza eu, personal, în acest moment, pentru a nu încărca prea mult expunerile – şi aşa foarte voluminoase ca informaţie.
Atunci când lumea se va obişnui cu acest fel de a percepe realitatea, voi trece la explicaţii şi mai detaliate, folosind termeni mai mulţi, pe care îi voi explica aşa cum se va putea în acel moment.
Fiecare ramură a cunoaşterii foloseşte termenii săi proprii, iar ceea ce fac eu aici este să încerc să explic noţiuni despre care am observat că există puţine materiale sau sunt confuzii din punctul de vedere al cercetărilor mele.
Voi reveni cu alte precizări.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Draga Cristiana,

Este o idee foarte buna sa explici termenii utilizati. Cand vei face pagina de internet, cred ca ar fi util sa faci un "glosar de termeni".
Cat despre PS-ul tau...eu nu cred ca este neaparat o dovada de eruditie atunci cand folosesti termeni complicati. Nu cunoasterea DEX-ului (si recitarea lui) este cheia, ci intelegerea esentei cuvintelor utilizate.
Fara intelegerea esentei/sensului ramanem la "cuvinte frumoase ce din coada au sa sune".
Am cunoscut oameni cu adevarat eruditi care utilizau un limbaj foarte simplu pentru ca ei doreau sa se faca intelesi nu sa-si dovedeasca suprematia in domeniul lor de interes. Ei stiau ca sunt valorosi nu simteau nevoia sa o demonstreze oriunde, oricand si fata de orice persoana.

Anonim spunea...

Draga Cristiana,
Intr- o perioada eu mi am pus singura problema folosirii unui vocablar sarac. Si apoi am realizat ca este limbajul pe care inconstient l-am ales ca sa ma exprim simplu si pe inteles. Atunci cand vorbim din alte structuri ale mintii nu putem sa ne exprimam complicat, ar fi inutil, s-ar pierde ceva..
Asa ca tu fii tu insati si e Perfect.
Te imbratisez cu drag,
Camelia

Cristiana spunea...

Cami, iti raspund tie mai intai, cu Anonim am de discutat un aspect mai tehnic.
Multumesc pentru cele spuse, ma intaresti. Ceea ce explic incerc sa explic cat mai simplu, dar oricum este o bogatie care inevital suna voluminos. Si ma straduiesc sa fie cat mai simplu povestit, si stiu ca nu reusesc intotdeauna. Dar cel putin ma straduiesc..
Am raspuns acelei note, pusa de acel om, pentru eventualitatea ca si altii s-au gandit la acest aspect.
Fenomenele sunt complexe, vorbirea vreau sa fie simpla. Vreau sa fie si o vorbire frumoasa. Poate pentru ca nu am putut sa urmez o scoala umanista, care s-ar fi mulat pe sufletul meu ca o manusa, si vreau sa ma exprim literar de multe ori, si nu matematic.
O sa am si asta in vedere.
Poate asta complica lucrurile...

Tu si Anonim, m-ati facut sa ma simt normala!! Multumesc !!!

Cristiana spunea...

De fapt, Anonim, am spus si Cameliei ceea ce voiam sa ti scriu tie.
in plus, da, sper din tot sufletul sa fie un spatiu suficient si un server cu capacitate buna pt. mine, ca sa cuprinda ceea ce vreau sa exprim.
Printre care si: Dictionar si Anexe. De dictionar deja ma ocup, anexele vor fi studiile principale care sunt pe bloguri, dar concentrate, desi mai scurte. Asa cum am prezentat, in articole mai scurte, Drumurile spirituale, pe unul dintre blogurile mele ning. (Sunt expuse pe blogul acesta, blogurile mele ning).

Blogurile nu au posibilitati de cautare in text, doar daca făceam articolase de explicatii punct cu punct era mai usor de gasit. Dar cautarea pe blog am gasit-o destul de tarziu ca sa mai remodelez. Ma ocup de acest aspect direct pe site.
In viitor te rog sa te mai gandesti la propuneri, ma bucur ca mi-ai spus. Acum m-ai intarit si in aspectul acesta tehnic. Multumesc !!

Anonim spunea...

Si mie mi-a fost la inceput un pic greu sa ma descurc printre atatia termeni necunoscuti la vremea aceea. Uneori ti-am pus intrebari, alteori am intuit din context cam ce-ar vrea sa spuna. Urmarind insa constant blogul tau, Critiana, nu mi-a fost greu pana la urma sa ma familiarizez cu termenii si cu intelesurile lor, in acceptiunea pe care tu le-ai dat-o.
Acum mi se pare totul cursiv in intelegere a cuvintelor. Complexitatea informatiilor pe care ele o transmit este insa mai greu de descifrat.Dar nu imposibil.
Eu analizez si descifrez informatiile prin intermediul stimulilor vizuali (imi imaginez, incerc sa vad "pictura"). Uneori informatiile pe care ni le impartasesti nu pot fi cuprinse intr-o imagine si atunci pasii mei spre intelegee sunt mai mici.Insa merg inainte.
Cu drag.....

Cristiana spunea...

Ma bucur mult pentru efortul pe care il faci. Imi pare rau ca deocamdata nu mi se potriveste scanerul la laptop si nu pot sa introduc desene, cred ca ar fi mult mai usor. De aceea incerc sa descriu in cuvinte.
Insa sunt convinsa ca acest efort va fi de un real folos la intelegerea clara a civilizatiilor pamantene anterioare, dar si contemporane. Multe descrieri ale vietii atlantilor si lemurienilor au mers pe amanunte separate si au pierdut din vedere subtilitatile vietii lor: privite din punctul lor de vedere, si nu al nostru, cel de azi.
Cred ca acestea sunt cele mai grele elemente de discutat, cele pe care le-am expus aici, de aceea le-am scos in mod special pe aceste bloguri, prezentandu-le inainte de Lemuria si Atlantida.
De fapt cred ca cele care necesita mai multa atentie sunt cele legate de zonele universului si de calatoriile spirituale.
Daca acestea sunt intelese, daca ne facem o idee despre ce reprezinta ele pentru noi, atunci restul va fi usor.
Nici mie nu mi-a fost usor sa disec drumurile acestea prin univers ale spiritelor!!! Dar odata intelese felurile in care toate se insira ca ajutoare pentru usurarea evolutiilor - intelegem cu adevarat cum este viata noastra, si ajutata, si protejata.
Totusi, voi incerca sa ajung la o solutie cu scanerul. Sunt si eu necajita. Dar cred ca se va solutiona pana la urma.