Mergeţi cu bine şi cu sănătate în vremurile care vor veni !!!
(Urare getică străveche, primită prin comunicare astrală la Şinca Veche în anul 2001)

...Este blogul unui om care a ascultat mai degrabă de păsările care i-au cântat la ferestre... de florile care i-au crescut în fața ochilor, dimineață după dimineață, de norii care i-au vorbit despre libertate necuprinsă, de îngerii care i-au vorbit întotdeauna despre Moșii pământurilor străvechi și despre tainele ascunse ale omului mereu căutător în trecuturile sale, în prezentul său și în viitorul către care se îndreaptă cu încredere, străbătând valurile eternităților...



Roagă-te, mulțumește și taci.
Ajută și taci.
Dăruiește și taci.
Taci și taci.

(adaptare din articolul prezentat de

luni, 6 aprilie 2009

LINK-URI PENTRU SCRIERI DESPRE MIHAI EMINESCU (dar si altele)

Prin bunavointa unei prietene a blogului nostru, careia ii multumesc din nou, pe aceasta cale, avem link-uri pentru scrierile legate de Mihai Eminescu, prezentate si in comentarii (din nefericire, unii nu citesc comentariile, desi eu indic chiar pe bloguri sa fie citite, caci se vor gasi si acolo lucruri deosebit de interesante, cred eu).
De asemenea, sunt si alte materiale, ale caror link-uri le voi pune tot aici, daca tot avem niste cai de cunoastere in plus.
Sper ca problemele de preferinte politice sa nu indeparteze unii cititori de acest blog. Dar... fiecare cum se simte mai bine, eu doresc toate cele bune – tuturor!
Daca mai doreste cineva sa se publice link-uri pentru alte materiale asemanatoare, nu am nimic impotriva.
Problema controverselor este, de asemenea, de dezbatut si, cu timpul, chiar le vom dezbate pe toate, atata cat ne pricepem si noi. Vom discuta in curand si despre modul in care apare necesar sa cunoastem gandurile diferitelor generatii anterioare, spre invatatura spirituala mereu aprofundata. Indemnul catre citirea unor materiale care sunt considerate nationaliste nu declara nationalism din partea mea, ci doreste cunoasterea acestor materiale, macar si in linii mari, in vederea analizarii lor ulterioare.

Eminescu interzis. Gandirea politica
http://www.1-clickshare.com/download.php?file=f5a602f815da0d70d715db1a2f35a306_8418

Spre Eminescu. Raspuns romanesc la amenintarile prezentului si la provocarile viitorului
http://www.1-clickshare.com/download.php?file=57628dd92d67d1e4e9717cc74c917dfb_8424

Istoria interzisa
http://www.1-clickshare.com/download.php?file=93e2f08a8f952d2cd6e5033d79afabd9_10012

Indusmanitii au acelasi crez. Testamentele politice ale lui Ion Antonescu si Corneliu Zelea Codreanu
http://www.1-clickshare.com/download.php?file=6d30ac1ead45855a795bd191391ed39e_8425

Mota si Marin. Testamentele lor politice
http://www.1-clickshare.com/download.php?file=6a73f81ea34fd0f11535602c57955efe_8426

Totul pentru Hristos! Testamentul politic al lui Nicolae Iorga
http://www.1-clickshare.com/download.php?file=27acd5fe00ee1478ad56d934a49705fd_8422

Cu drag, Cristiana

5 comentarii:

IULIUS spunea...

Extraordinar!
Ce coincidenta, astazi am intrat in libraria Eminescu, unde in sectorul meu preferat: politologie, filosofie, memorialistica am dat peste Eminescu interzis. Gandirea politica. de unde am retinut printre altele, cu aproximatie: cand nonvaloarea se erijeaza la rang de valoare atunci se ofera curaj mulora a actiona in aceasta directie - cat de actual zilelor de azi!

IULIUS spunea...

Multumesc! :)

Cristiana spunea...

Cu placere, Iulius!
Oricum am promis mult mai multe materiale dupa Congresul de dacologie, eu cunosc oamenii care conferentiaza acolo, deosebit de seriosi, astfel incat o sa fie mare bucurie pentru mine sa va ofer astfel de materiale.

Liliana spunea...

Este minunat ceea ce faci, Cristiana!

Toata admiratia!

Cristiana spunea...

Multumesc, Liliana, multumesc pentru incurajare! Incerc sa fac ceva care sa fie de folos oamenilor, dupa puterile mele. Chiar incerc sa ma extind cu inca doua bloguri pana la sfarsitul anului, unul pentru detaliu de profil spiritual si sisteme corporale (pentru bioterapeuti, si nu numai), altul pentru recenzii carte-film. Care sa cuprinda problematica abordata din punctul meu de vedere, fara sa am pretentia ca altii sa si le paraseasaca pe ale lor... Parerea mea este ca toti trebuie sa privim lumea prin ochii proprii, simturi, supra-simturi, si sa ni le impartasim, sa ne oferim liniile de studiu personal, spre intelegere si analiza - nu spre combatere..
Si aici, si pe forumul de la maya-ra (care imi este foarte drag sufletului meu de ciocarlie!!), este o mare bucurie pentru mine sa discut cu oamenii, ceea ce ma intristeaza un pic - dar trece!!! - este faptul ca unii cred ca ma deranjeaza daca pun intrebari sau daca isi spun punctul de vedere. Nu m-ar deranja decat sa fiu insistent limitata la ceea ce este punctul altora de vedere, caci cred cu putere in nevoia multora (si din ce in ce mai multora!) de universalizare.
Acum, pentru ca ai pus comentariul tau aici, la cele scrise pentru pastrarea vie a amintirii despre dragul nostru poet, CHIAR PE DREPT CUVANT NUMIT POET NATIONAL - multi au dubii... - s-ti spun ca am aflat cum ca Congresul de dacologie cu tema vietii si activitatii social-politice a lui Mihai Eminescu se va desfasura in Bucuresti de-a lungul a 3 zile (programul se va detalia pe site-ul www.dacia.org probabil, daca nu cumva s-a si scris, nu am avut timp sa intru acolo) si astfel voi putea merge in fiecare din acele zile impreuna cu mai multi prieteni, ceea ce inseamna si dezbateri intre noi, intotdeauna atat de frumoase!! O sa postez cat mai multe materiale, o sa invat sa folosesc mai multe oportunitati ale programului de postare Google... vedem!!! Ne ajuta Dumnezeu si le facem pe toate!!!
Te imbratisez cu drag!! Cristiana